Idemo u Beograd (29.12.-4.1.)

Beograd je poprilično “šmekast” grad. Estetski u ovom dijelu Europe ima bezbroj estetski ljepših mjesta, ali Beograd je izuzetan grad. Bučan, pomalo haotičan, živ – tako bih opisao BeGeš.

Ovo je bio treći put da sam posjetio ovaj grad i svaki put dojam je bio drukčiji. Još prije devet godina bio sam kratko i sve što sam zapamtio jeste haos Slavije i zapuštena predgrađa. Onda ponovno 2012. godine kada je Beograd ostavio na mene sasvim suprotan dojam. Tada je bio lijep, uredan i miran. Barem je tako izgledalo.

Sada sam dobio priliku da konačno istražim grad sa svojim prijateljima na nešto duži vremenski period – čak 5 dana! I kakav je dojam?! Slavija je i dalje haotična (tu se ništa ne mijenja izgleda), Knez Mihajlova je tipična šetnica, a Kalamegdan, koji je po mom mišljenju (osim izuzetne ponude u muzici i provodu) nešto najbolje što Beograd ima.

Kultni beogradski blokovi čine Beograd većim i moćnijim, iako je Beograd svakako jedan veliki grad. Možda i jedini koji ostavlja takav dojam na ex-ju prostoru.

Budžet:

  • prijevoz, u oba smjera: 30 eura
  • iće i piće: ako se odlučite gotiviti kao mi svih tih dana: 100+ eura
  • smještaj: imali konekcije pa smo prošli za dž. 🙂
ghtgg

Istraženo područje

 

Leave a Reply

