Uvod (o svemu)

10551649_10204568499195073_7204099111583561796_o
Na trokutu Italije, Austrije i Slovenije

Valjda se svako od nas rodi s nečim unutra, to jeste, s nekim nagonima i talentima za nečim. Ne znam. Ali otkad sam svjestan da postojim, fasciniran sam “stranim” zemljama, predjelima, ljudima. Ukratko, onome što mi nije pri ruci na dnevnoj bazi.

A ako malo oko bacim na razdoblje od srednje škole pa nadalje (pa možda čak i prije toga) ta fascinacija se samo intezivirala i tražila je svoj put na razne načine: od seminara u nekim tamo državama, do cjelonoćnih čitanja o svemu pa do studija međunarodnih odnosa. Međunarodni teren mi je prirodno okruženje i u meni budi neviđeno uzbuđenje pa se tu ponašam kao maleno dijete.

Imam 27 godina. Rođeni sam Travničanin. Ako neko van Bosne naleti na ovaj blog, neka konekcija bude Ivo Andrić. Inače- izuzetno fotogenična kasaba, ali danas dosta dekadentna.

Ipak, skoro cijeli dosadašnji život sam proveo u Vitezu, gradu koji za razliku od Travnika nije ni fotogeničan, ali nije ni dekadentan. Ako opet neko van Bosne nije upoznat s Vitezom, ukucajte na Googlu “Fis” i sve će vam biti jasno. Fino se osjećam u ovom malenom gradu iako mi ni po čemu nije inspirativan.

Neke od ključnih godina života sam proveo studirajući u Sarajevu. O ovom gradu je sve rečeno – fascinantno je to mjesto i apsolutno stojim iza ovoga. To je grad koji mi je ponudio uvid u nevjerojatan spektar ljudskih karaktera s kojima se kao prosječni stanovnik malog grada nisam dotad susreo. To je grad u kojem sam otkrio dosta toga (o sebi i drugima) i koji u meni budi emocije s jednog do drugog kraja skale. Možda o tome drmnem kakav blog ovdje.

Proveo sam godinu dana u Kanadi  (Calgary)živeći i radeći/volontirajući. I dalje se s dosta nostalgije prisjećam tih godinu dana koje su mi otkrile sasvim nove svjetove, ali su uveliko definirale neke moje životne stavove. Ta godina mi je dosta pomogla da otkrijem sebe, ali i ljepote Bosne. Paradoks. Na drugom kraju svijeta sam shvatio da je Bosna prelijepa. Možda i o tome napišem blog, vidjet ćemo.

Trenutno sam na relaciji Vitez-Travnik. Zaposlen čovjek pa ti tako ide. Ok mi je. Imam velike ideje. Zato sam i napravio ovaj blog.

Eto, toliko u uvodu. Slijedi i prvi blog s posljednjeg putovanja. 🙂

PS Svaka izgovorena riječ je moje djelo. Stojim iza svega napisanog i svaka slučajnost je namjerna.

Leave a Reply

